Agility intenzivka 13.2. 2010

14.02.2010 16:10

 

Včera jsme se s Jambou vypravili na agility intenzivku do Nučic u Rudné pořádanou Bárou Banýrovou z Pandy a jako další trenér tam působila Péťa Hamšíková ze Stodůlek.

Ráno jsem musela odházet závěje sněhu před vraty do garáže, abych vůbec mohla vyjet. Pak jsme kousek od nás vyzvedli Peťu a frčeli do Nučic nebo jsme si to aspoň mysleli. K našemu překvapení jsme ale dojeli k lomu v Radotíně, kde jsem potupně vytahovala navigaci, abychom tam vůbec dojeli. Naštěstí to bylo jen kousek, takže jsme nakonec i přijeli včas. V jízdárně si nás rozdělili na čtyři skupinky po pěti dle výkonnosti a cvičilo se na dvou parkurech zároveň. Vždy jsme necelou hodinku cvičili a pak měli hodinku volno. Jeden parkur byl postavený jako jumping a druhý agility, takže jsme se na každém typu vystřídali pod oběma trenérkama. Naše to byla první intenzivka, tak jsem měla trochu obavy, jak to Jamba zvládne, ale nakonec si myslím, že jsem byla víc unavená já než ona. Jasně to dala najevo při polední pauze, kdy se honila s Larou, jak kdyby zrovna vstala čerstvá z postele, a to jsme za sebou měli už dva tréninky. Bylo to ale moc fajn si i v zimě pořádně zaběhat a pořádně potrénovat. Největší radost mi Jamba udělala slalomama, do kterých měla moc pěkné náběhy a celý ho překonávala slušnou rychlostí. Cestu zpátky nám opět dělala milou společnost Peťa s Larinkou a trefili jsme dokonce napoprvé. No příště už budeme moudřejší a třeba tam i trefíme bez výletů po okolí.

—————

Zpět