Agility závody v Masečíně 6.2. 2010

07.02.2010 10:40

 

Tak jsme se s Jambou včera vypravili na naše první oficiální závody agility a to na dvojzkoušky do Masečína. Nedocenitelný doprovod nám dělala Andulka z Litomyšle a my jí tímto ještě jednou moc děkujeme. Anča přijela už v pátek odpoledne a byla nám velkou morální podporou, v sobotu též navigátorem a kameramanem. Díky Anči!

Parkury stavěla paní rozhodčí Novotná. První běh skončil disk. Ale i přesto jsem z něj měla opravdu dobrý pocit, protože Jamba moc hezky reagovala a podařil se jí krásný slalom. Kamenem úrazu opět byly zónové překážky. Jamba se mi opět jako v Nučicích vrátila z nástupky z kladiny a áčko napoprvé úplně vyhla a dotkla se jednou nohou kladiny a byl z toho již zmíněný disk. Ale zbytek parkuru se jí povedl, takže jsem do dalšího běhu nastupovala s celkem dobrým pocitem. Ve druhém parkuru byly tři zónové překážky a tak jsem si před startem říkala, že snad aspoň jednu mi udělá a mi běh doběhneme byť klidně z 2 odmítnutími. ALE Jamba mě fakt překvapila a když i poslední zónovku přeběhla krásně a bez jakýchkoliv záseků, tak jsem pomalu začala doufat v čistý běh. A opravdu z toho nakonec byl čistý běh a ještě ke všemu 3. místo s postupovým časem 3,51 m/s! Měla jsem z toho ohromnou radost a i na Jambě bylo vidět, že ví, že se jí to vážně povedlo. Tím pádem máme splněnou první zkoušku na výborně, ale ne že by jsme se chtěli do dvojek nějak hrnout, to zatím opravdu nepřichází v úvahu :).

Závody to byly super, potkali jsme spoustu známých tváří a celkově si to moc užili. Snad i naše budoucí závody budou tak pohodové.

Na video se můžete podívat tady

 

P.S.: Jambu na závodech čekalo přeměření kohoutkové výšky, kvůli zařazení do kategorie a má 30 cm rovných.

—————

Zpět