Aktuálka

10.04.2011 14:41

Konečně jsem po několika perných týdnech dopsala diplomku a tak se můžu vrhnout na aktuálku.

V únoru, konkrétně 26.2. jsem se s Jambou vydala na neoficiálky, které se konaly na Pandě v Motole. Závody byly příjemný a Jamba běhala celkem hezky, takže jsem jela domů s pozitivními pocity. První běh bylo agility dvojic a tam jsme měli jedno odmítnutí na tunelu, který stál přímo před diváky a Jambě se do něj napoprvé prostě nechtělo. Jako druhý běh byl běh dvojic formou štafety. Naše hvězdná dvojka Black and White, ve složení Jana Blažková s Ťapkou a já s Jambou, předvedla skvělí běh, jen škoda, že Ťápa měla jedno odmítnutí a nakonec nás to stálo bednu. Ale holky jinka běhaly moc hezky, takže co víc si přát. Nakonec byl běh tříčlených družstev, kde se počítaly dva nejlepší časy. Opět jsme běželi já s Jambou, Jana s Ťapkou a Linda s Tesinkou (taky kavalírek). Nakonec se počítal můj a Jany čas a bylo z toho 2. místo. Byly to fajn závody a aspoň něco trochu jiného.

 

19.3. jsem s Jambou opět zamířila na neoficiálky na Pandu. Tentokrát se běželo agility a jumping a bylo to rozděleno na začátečníky a pokročilé. První běh se nám poměrně dařil, ale opět jedno odmítnutí na tunelu, který byl umístěn úplně stejně jako na minulých závodech. V druhém běhu jsme měli poněkud problém na slalomu. Jamba měla krásný náběh, ale pak vynechala poslední 2 tyčky a já nějak nebyla schopná jí tam zpátky správně namotat, tak jsem si jí radši vrátila úplně na začátek a dělali jsme ho celý znova. Nakonec jsme v tomto běhu získali trestné body i za čas, což se nám snad nikdy nestalo. No ale protože ve small kategorii oba běhy bez diskvalifikace dokončili jen my a další dva psy, byli jsme celkově v součtu třetí.

 

Včera jsem se s Jambou vydala na první letošní oficiální závody a to do Kyjí na dvojzkoušky. Byly to naše poslední závody v jedničkách a příště už musíme do dvojek, tak jsem doufala, že to nebude moc velká ostuda. První zkoušku jsme běželi u Alice Glocknerový a super. Jamba krásně makala, já tam moc chyb taky neudělala. Jen bohužel Jamba shodila jednu laťku, takže 5 trestných bodů a 12. místo z 30 small psů. Docela mě ta laťka mrzí, protože Jamba normálně vůbec neshazuje a byli by sme bývali na bedně. Ale jinak z běhu jsem měla dobrý pocit. Poslední dobou musím Jambu posílat do slalomu úplně samotnou, jinak se netrefí do prvních tyček a to se mi v tomto běhu podařilo, takže spokojenost. Druhý běh pískal Alen Marekovic z Chorvatska. Parkur to byl hezký, ale já už jaksi méně soustředěná. Jamba zas makala na plno, tak z toho jsem měla velkou radost, ale nějak jsem jí před slalomem nenechala dostatečný náskok a šla k němu téměř vedle ní, takže mi vyhla první tyčku. Pak jsem ještě opoměla na jednu skočku a posílala jí pak na ní dost divně. No celkově nic moc. Jamba super, jen já nám to kazila. Nakonec jsme v tomto běhu byli 7. Ostudu jsme si sice neudělali, ale mohlo to být rozhodně lepší. Tak uvidíme, jak se nám bude dařit ve dvojkách. A rotože v Kyjích s námi byl i Pavlik, tak se na video můžete kouknout tady.

—————

Zpět