Dvojzkoušky Kladno

23.05.2010 16:10

Dnes jsem s Jambou a mamkou vyrazila na závody (dvojzkoušky) do Kladna. Musim říct, že se sem se na závody budu ráda vracet, protože organizace byla bezchybná, povrch a zázemí taky skvělí, takže co víc si přát.

Vstávání v neděli v šest ráno bylo trochu kruté a o to víc, když jsem pohledem z okna zjistila, že venku prší. Naštěstí než jsme vyjeli pro mamku, tak pršet přestalo a nakonec bylo i velmi příjemně a hlavně už ani nekáplo.

Po příjezdu a prezenci se šlo hned na prohlídku, která byla společná pro všechny kategorie, ale protože bylo jen 31 startujících, tak se to dalo. První parkur stavil pan Roman Lukáč. Parkur byl moc hezký a až na jednu past i celkem jednoduchý. Běželi jsme čistě a porazila nás jen jedna rychlejší šeltička. To znamená 2. místo a splněný přestup do dvojek! Do dvojek ale určitě půjdeme až nejpozději, co to půjde, protože se máme ještě hodně co učit. Z tohohle běhu jsem ale měla moc dobrý pocit, protože Jamba měla bezchybný slalom a na áčko i kladinu vběhla seběvědomě a bez jakéhokoliv zaváhání.

Druhý běh skončil dis, ale stejně jsem z něj měla radost i když mě ten dis trochu mrzí. Druhý parkur stavěla paní Iveta Lukáčová. Tento parkur mi přišel  trochu složitější, protože se dvakrát běžela zadní díra tunelu a přímo proti bylo áčko. Že se mi Jamba diskne tím, že vběhne na áčko i když na něj nemusí, mě celkem překvapilo. Měla jsem si jí tam ale lépe pohlídat. Každopádně se zónama opět žádný problém, což mě opravdu potěšilo a ještě se mi moc líbilo stažení kolem bočnice.

Rozhodně to ale celkově byli jedny z nejlepších závodů, na kterých jsme zatím byli a určitě příště vyrazíme zas!

Na video se můžete mrknout tady.

P.S.: Mami, moc děkuju, že si byla s námi, jsem ti za to vděčná. Za chvíli z tebe bude téměř profesionální kynolog :).

—————

Zpět