Dvojzkoušky Kyje

28.10.2010 21:32

Dnes nás s Jambou čekali dvojzkoušky v Kyjích. A jelikož Jamba už týden hárá, tak jsem tomu moc šancí nedávala, protože jí momentálně zajímají jiné věci než běhání a bála jsem se, že se nebude soustředit. Hodně teď doma s Jambou piluju samostatný slalom, tak jsem si chtěla ověřit, jak na tom jsme. Jako morální podpora se mnou jel Pavlik, za což jsem byla opravdu ráda.

První jsme běželi parkur od Alice Glöcknerový a zdál se mi celkem jednoduchý. Jamba musela startovat z ručníku, to jí ale naštěstí nedělalo žádný problém. Slalom zvládla mnohem lépe, než jsem čekala a celkově mi to přišel podařený běh. Nakonec z toho byl čistý běh a 4. místo.

Druhý parkur stavěla Veronika Vostrá. U té jsme ještě neběhali a pár lidí mě strašilo, že to jméno je opravdu výstižné, ale asi jsme měli štěstí, protože parkur byl celkem snadný. Opět od Jamby sebevědomý slalom a čistý běh a co víc i nejrychlejší čas. Takže 1. místo z 24 smallíků.

A jako sladký bonus pro mě bylo, že v součtu jsme taky nakonec byli 1. Takže naše první medaile a hezká  plaketka za součet a k tomu spousta dobrot a hračka pro Jambu. Nakonec z toho byly opravdu povedené závody a já jela domu se skvělým pocitem.

Na video se  můžete podívat tady.

—————

Zpět