MR Kavalírů

03.10.2010 21:52

    Dnes jsme se s Jambou vydali na MR Kavalírů v agility. Tyto závody jsem přihlašovala krátce po návratu z letního tábora a ještě v euforii,jak nám to hezky běhalo.Od té doby ale Jamba začala zlobit ve slalomu a na houpačce, takže čím víc se závody blížily, tím víc jsem litovala, že jsem nás přihlásila. Závody se ale konaly v našem téměř domácím prostředí v Motole na Pandě, tak jsme se ráno s trochu sevřeným žaludkem vydali směr Motol. Po celou dobu závodů nám s Jambou dělali společnost moje skvělí rodiče a také spousta super lidí s kavalírky:).

    Rozhodčí Jitka Novotná byla skvělá a příjemná jako vždy a její parkury byly celkem hezké i když pro nás trochu složitější než jsme s Jambou zvyklé běhat. První se běžel jumping. Jamba byla přemotivovaná a málo se soustředila, takže mi hned na startu vyhla první skočku, před kterou seděla a já než na to zareagovala, tak to byl hned disk. Bylo na ní vidět, že se na mě příliš nesoustředí a další problém jsme měli ve slalomu, kdy sice udělala hezký náběh, ale hned po první tyčce z něj odběhla pryč a to takhle dvakrát za sebou. Moc mě to nepovzbudilo a tak jsem trochu s obavou čekala, co nás čeká v dalším běhu.

    Druhým během bylo agility. A k mému užásu jsem po cestě nikde nezašlápla psa, slalom až na malé zaváhání těsně před ním byl taky skvělý a houpačku jsme taky zmákli takže čistý běh a celkově 5.místo! Z houpačky jsem měla opravdu strach, ale tím, že na tréninku jí Jambě vždy držím,tak netušila zradu a sebevědomě doběhla až nahoru a když zjistila, že jí nedržím, tak už byla dole takže správné provedení. Z tohohle běhu jsem měla opravdu dobrý pocit, Jamba hezky makala a plně se soustředila. Moje radost byla ještě umocněna tím, že se vyhlašovalo do pátého místa a tak jsme si domů odvezli náš první pohár :). Poté následovala hodinová pauza na oběd a aby se mi v posledním běhu hezky běhalo, tak jsem si dala svíčkovou se čtyřma, ale byla moc dobrá :P.

    Jako poslední se běžel sranda běh štafeta. Pro tento běh jsme vytvořili dvojici se Zuzkou s Cassie. Já běžela první půlku a na stole jsme se vyměnili a Zuza běžela druhou půlku. Bohužel měli odmítnutí na poslední skočce, ale jinak obě psí holčičky předvedly moc hezký běh.

    Na závěr ještě každý účastník dostal pamětní plaketku a fleecový uzel na přetahování propejska, což byla opravdu milá pozornost. Celkově jsem si nakonec závody užila a byla jsem ráda, že jsme jeli. Moc děkuju taťkovi, který fotil, takže fotky budou a mámě,která vše natáčela, takže video bude taky.A také jim patří dík za milou společnost a podporu.

Do budoucna budu ale muset hlavně zlepšit přípravu psa před prvním během,aby se soustředila i v něm.

—————

Zpět