Naše první agility závody

17.01.2010 11:47

 

Včera tj. v sobotu 16.1. 2010 jsme se s Jambou zúčastnili našich prvních agility závodů v životě. Závody to byli neoficiální pořádané OSA Panda Praha. A dopadli jsme vskutku velmi úspěšně a to 2x Disk.

Ale popořadě. V sobotu nás v půl osmé vyzvedli moje rodiče a jeli jsme do jízdárny v Nučicích u Rudné. Prošli jsme veterinární přejímkou a čekali, až to vše vypukne. My byli přihlášení do kategorie small pokročilý. Původně jsem chtěla startovat v začátečnících, ale pak jsem si řekla, že nebudem žádný ořezávátka a přihlásila nás do pokročilých.

Jako první se běžel jumping. Parkur ani nebyl tak těžký, ale přesto Disk a mojí vinou. První zádrhel byl slalom, který byl v rovince a jaksi jsem Jambu nedokázala zbrzdit, aby se do něj trefila. Pak o kus dál Jamba minula jednu překážku a když sem jí na ní vracela, tak jsem si jí špatně otáčela kolem sebe a tím jí vystrčila na jinou překážku, kterou tak poslušně skočila. Disk. No zbytek parkuru taky žádný zázrak. Nejdřív neskočila kruh, kam sem jí musela vracet a pak ještě vyhla jednu skočku. Ale aspoň jsme si to vyzkoušeli, z neúspěchu se oklepali a čekali na další běh.

Druhé se běželo agility. Parkur trochu těšží, ale nic co by se nedalo zaběhnout, Jenže Jambě se z nějakého důvodu nelíbili zóny, takže kladinu přešla až na podruhý, jednou se mi vrátila z tunelu a na áčko taky vlezla až na podruhý. Tři odmítnutí a Disk. Pak jsme opět měli problém se slalomem, kdy ho prostě nechtěla jít, že už jsem na ní musela zařvat a pak ho teda prošla hezky a zbytek už jsme doběhli v pohodě. Udělala mi velkou radost s houpačkou, na kterou sice taky vlezla až na druhý pokus, ale zůstala krásně stát, až se přehoupla a hezky seběhla zónu. Z druhého běhu jsem měla celkem dobrý pocit. Já stihla otočky všude, kde jsem chtěla a až na zóny a slalom běžela Jamba moc hezky.

No z tohohle je jasně vidět, že máme ještě hodně co trénovat, ale alespoň jsme o velkou zkušenost bohatší a snad to příště dopadne líp. Na začátku února se chystáme na oficiálky, tak uvidíme. Jinak závody byly moc fajn a organizace skvělá. Moc bych chtěla poděkovat mým rodičům, že byli po celou dobu se mnou a statečně se tvářili, že je to baví. Moc děkuju taťkovi za fotky, které sem určitě časem přidám a mamce za natáčení, takže video taky bude. Takže díky a příštím závodům zdar!

Několik fotek od mého taťky zde

Video zde

—————

Zpět